ArtisiEksisi.com fikri ortaya ilk çıktığında aklımdan onlarca senaryo geçti.
Kalacağım otelden tutun da gideceğim dişçiye kadar birçok kişi, şirket, hizmet ve hatta insanlar(!) hakkında önceden yüzlerce fikre sahip olmak! Bu müthiş bir platform diye düşünüyorum. Hatta Türkiye'de "First-mover advantage" yani ilk olanın avantajına da sahip olma durumunu da işin içine kattığımızda ilerleyen süreçte başarı sağlayacağını düşündüğüm bir girişim.
Böyle bir platformun ihtiyaçları siz projeyi yayına soktuğunuzda direkt kendini gösteriyor zaten. Kaliteli, faydacı ve doğru karar vermenizi sağlayan yorumlar. Çıktığımız bu yolda katı bir şekilde bu mottoyu göz önünden ayırmıyoruz. ArtisiEksisi.com'da amaç; 09:00-18:00 mesaisini boş ve gereksiz cümlelerle (laflarla!) geçirmekten ziyade bebeğini dünyaya yeni getirmiş bir anneye GlukGluk biberon markası hakkında yüzlerce yorumu sunmaktır aslında.
Sözü fazla uzatmadan, ArtisiEksisi.com önündeki ilk 5 yılda içerisinde binlerce marka, hizmet ve insanlar hakkında gerçek ve kaliteli fikirleri barındırıp "deneyimlerin gücünü" kullanarak insanların hızlı ve doğru karar vermesini sağlamayı hedeflemektedir.

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder